A legjobban előkészített munka során is előfordulhatnak olyan esetek, rejtett hibák amire a munka előtt senki sem gondolt volna. Saját tapasztalatból mondom, hogy amikor a családdal hívtunk más témában magunkhoz szerelőt mindig kiderült és  tönkre ment valami. :D 

/Mindig a megfelelő szakembert vagy céget keressük meg. Ne dőljön be azoknak, akik olcsó munkát ígérnek. Annak sajnos a legtöbb esetben sosincs jó vége! :( /

Abban az esetben, ha minket választ garantálni tudjuk, hogy minőségi, precíz munkát fog kapni. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy megkíméljük a negatív részletektől és élményektől, és olyan végeredményt nyújtani, aminek a hatására ajánlani fogja ismerőseinek, barátainak valamint a családjának is cégünket! Kollégáinkkal együtt rendkívül rutinos jól összeszokott csapat vagyunk, akik előtt szinte lehetetlen olyan szerelési helyzet amivel ne találkoztak volna még, vagy ne tudnánk megoldani az adott szituációt. Az esetek 99,9%-ában hibátlanul, gördülékenyen és problémamentesen sikerül munkánkat befejezni. Azonban szinte minden évben előfordul 1-1 olyan eset, ami komplikáltabb, de nem megoldhatatlan. 2000-3000 ügyfélkapcsolatból ez teljesen elfogadható szám.

Ha valaki azt állítja a szakmában, hogy neki mindig minden simán megy a klímaszerelésben, soha nem volt komplikáltabb szituációja, akkor szintén gyanakvást kell előidézzen. Gondoljon csak az Ön saját munkájára, feladataira teljesen elenyésző ha becsúszik egy-egy hirtelen előre nem látott helyzet.

Van egy felkészült tulajdonos, itt vagyunk mi a megfelelő szakemberek: hol történhet mégis hiba a kivitelézéskor?

Ha Ön a 99,9%-ba tartozik akkor mosolyogva állítjuk, hogy sehol.

Amennyiben Ön azon ritka kivételek egyike, aki a maradék 0,1%-ba tatozik: ilyenkor egy nem várt műszaki akadály derül ki a szemrevételezés során amiről Önnek sincsen információja.

Mivel több ezres nagyságrendben szerelünk klímát, minden évben évről évre több ügyfelet is jelent, akik eltérő igényekkel és elképzelésekkel várnak minket a lakásukban. 

Nem várhatjuk el és nem is várjuk el, hogy az ügyfelünk igazodjon hozzánk, így mi azon a véleményen és állasponton vagyunk, hogy ha egyik szerelőcsapatunk nem találja meg a közös fonalat a tulajdonossal, akkor cégünktől egy másik csapatot küldünk, aki más szemlélettel, más emberekkel jobban idomul a helyzethez. Ezzel így elkerüljük az esetleges félreértéseket, reklamációkat. Ezekből sosem volt problémánk.

 

Nekünk csak és kizárólag az a fontos, hogy ügyfelünk és leendő klímatulajdonosunk elégedett legyen, akinek örömteli ragyogást látunk a szemében és büszkén ajánl bennünket tovább ismerőseinek. No, nem azért mert mi kértük, hanem mert Ő, saját magától ezt így érzi!